Sin City
2007.08.18. 12:44 | egyiketsem | 3 komment
Címkék: hülyemarketing
Kérdés, hogy mi a cél vele - tényleg nincs semmi ötletük sem , vagy úgy csinálnak, mintha érdekelné őket a véleményünk a választások közötti időszakban? De nem is ez a lényeg - hanem, hogy láthatóan úgy gondolják, hogy ennek a monumentális létesítménynek, ami mindent megtestesít a polgárok számára, amit a hatalomról valaha gondolt, a köznyelvben majd pont olyan neve lesz, ami nekik is tetszik?
Ez a létesítmény semmiképp nem Széchenyi vagy Mátyás király szellemét tükrözi, és ezt a nem cenzúrázott pályázat eredményei alapján sokan így gondolják.
Ez is tetszik. :)
Amúgy Sin City tökéletes, egyszerű, lényegre törő, és teljes mértékben tükrözi a jelentőségét.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Joc 2007.08.19. 07:59:21
mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2007.08.19. 12:02:03
igazad van.
ne bízzunk semmit a népre, még csak az kéne, hogy ők döntsenek el ilyen fontos kérdést. az ostoba népek.
egyáltalán ki találta ki, hogy a nép hozhat bármiben döntést? botrány.
kommentek