Igennem, igennem, igennem
2008.03.02. 14:23 | egyiketsem | 48 komment
Címkék: népszavazás
NEM, nem fogok érvényesen szavazni.
IGEN, elítélem a népszavazás intézményének álságos voltát, amin csak idiótáknak szóló kérdéseket engednek átjutni, és csak akkor, ha azok nem sértik a politikai elit közös érdekeit.
NEM, nem kívánom támogatni a balliberális koalíció arrogáns és inkompetens politikáját.
IGEN, azt gondolom, hogy a kérdések nem a valódi problémákról szólnak, de egyik párt sem engedi, hogy azokról szóljanak.
NEM, nem kívánok az ország jelenlegi politikai, társadalmi, és morális állapotáért felelős két párt közül egyiknek sem játékszere lenni.
Update:
azért vívódunk jó páran. kkk , Tallián Miklós , két további teljesen ellentétes vélemény.
Update2:
Tudjátok, szerintem a végeredmény attól függő lesz, hogy abban a pillanatban, amikor ott vagyok a tollal a kezemben, a pártokrácia melyik elemébe kívánok nagyobbat rúgni. :(
Update3:
Itt a link, az EMMA kérdéseiről. Demagógnak egyik sem volt demagógabb, mint a Fidesz három kérdése. Az OVB válaszaival...
Update4:
Homo Politicus is letette a voksát.
· 1 trackback
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: polmavo 2008.03.03. 14:30:27
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
dekoninckx (törölt) 2008.03.02. 18:03:19
A vizitdíjas, tandíjas kérdések önmagukban valóban idióták, de most már arról is szól a dolog - szerintem -, hogy a kormány azt sulykolja, hogy "le kell számolni azzal az illúzióval, hogy ingyenes az egészségügy, stb" - közben meg hol ingyenes az egészségügy? Szóval hazudnak és álságosan érvelnek, ki tudja, milyen hátsó szándéktól vagy külső motivációtól vezérelve. Legyen ez a szavazás vezérelve.
Miért lesz jobb, ha jönnek ezek a profitorientált biztosítók? Van rá magyarázat? Talán pénzt tesznek az eübe?? Versenyezzenek a kórházak, hogy szerződést kössenek velük, de miből fejlesszenek, ha az állam szinte kihátrál mögülük, az önkormányzatok (mint fenntartók) így is le vannak gatyásodva, a befizetések pár százaléka pedig automatikusan a biztosítóké lesz, adócsökkentésről az "öngondoskodásért" cserébe meg nem csökkentenek? A vizitdíjért cserébe mellett pedig más forrásoktól estek el az orvosok. Ezeket te is pontosan tudod, bár mivel egyiketsem* vagy... oké, megértem. De: hol a lé? Hol az adónk és a járulékunk? Miért rosszabb most, mint 6 éve?
Fogd fel úgy, hogy ezek szimbólumuk, és menj el helyettem szavazni, igennel :) Ígérem, hogy én nem szavazok, későn eszméltem, és lemaradtam a névjegyzékbe való felvételről :( (külfőd)
* Most fordítok egy programot (PDF XChange Viewer, király PDF olvasó és szerkesztő), és megemlékeztem a blogodról benne, ugyanis a "Felülírja a fájlt?" kérdésre az egyik válaszlehetőség az "Egyiketsem" :)
dekoninckx (törölt) 2008.03.02. 18:05:00
(Nem fűződik anyagi érdekem a reklámozáshoz)
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.02. 20:07:59
irrelevant 2008.03.02. 20:42:36
Thulsa Doom (törölt) 2008.03.02. 21:01:11
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.02. 21:11:20
Annak ellenére, hogy ha mindenképpen választanom kéne, akkor azért inkább jobbra húzok, mint balra.
Pártalapításhoz vágynom kéne arra, hogy politikus legyek. :(
irrelevant 2008.03.02. 21:12:48
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.02. 21:23:13
nálad a pont. Kérdés, hogy létezik-e olyan, amire vágyunk? Vagy inkább belülről kell-e ezt rendbehozni, átalakítani?
Gondolok itt arra, ha lennének még a TASZ-hoz hasonló szervezetek tucatjai, akik ott kötnek bele mindenbe, ahol tudnak... ilyesmire lenne szükség.
Update mindjárt a szövegben.
TEOTWAWKI · http://mozgalmar.net 2008.03.03. 02:37:21
dekoninckx (törölt) 2008.03.03. 05:54:49
Most látom, hogy TEOTWAKI is ezt írta, de mindegy.
Arról nem is beszélve, hogy azért a két rossz között van különbség. A mostani kormány egyetlen választási ígéretét sem tarotta be, sőt, lényegében teljesen az ellenkezőjét tette. A mostani ellenzék azért ennél nagyságrenddel volt normálisabb - azt nem tudjuk, hogy most milyen lenne, de esetleg kaphatnak még egy esélyt :) Bízom benne, hogy a mostaniak hibáiból is rengeteget tanultak.
Mégeccer, szavazz helyettem, majd meghívlak két sörre a fáradozásaidért. :)
Srí 2008.03.03. 07:38:02
segabor 2008.03.03. 07:59:08
Ami nálunk gyengén megy, az a civil kontroll, ezen bizony van még mit behozni. Pozitív példák: TASZ, VEKE. Még több ilyen kellene, hogy a megcsontosodó hatalmi elitet egy kicsit megmozgassuk.
Számomra ez a népszavazás arról szól, hogy egy kormányzat nem teheti büntetlenül éveken keresztül azt, amit akar. Tönkrevág mindent, ráadásul durván hazudik, mindezt következmények nélkül. A nyakunkba raktak rengeteg értelmetlen, reformnak álcázott terhet, ami ahelyett, hogy tényleg rendbehozna szétrohadó strukturákat, csak ront a meglévőn is, ráadásul felesleges plusz terheket rak az amúgy sem túl jól élő közemberek számára. Ez nem reform, hanem tarhálás.
És ez nem jobb- vagy baloldaliság kérdése, hanem az elképesztő dilettantizmus és arrogancia hatalma ellen minden demokratának fel kell emelnie a szavát!
Ez az én szubjektív véleményem az egészről.
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.03. 09:55:48
Csak tudjátok, itt akkor is az a helyzet, hogy most az egyik oldalnak érdeke, hogy egy konkrét kérdésben kikérjék a véleményemet, amire a válaszom, mint sóher smucig ösztönállatnak, bocs, szavazógépnek, borítékolható, mert a kérdést is így tették fel. Ez nem zavar benneteket?
Mindjárt beteszek egy linket, azokról a kérdésekről, amiket nem engedtek át, update következik.
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.03. 10:09:50
ÁrPi 2008.03.03. 11:37:10
a népszavazáson megjelenők számát,
javítják a részvétel statisztikáját.
Erősítse meg nekem valaki:
Szóval ha a népszavazáson a szavazásra jogosultak X százalékának kell megjelenni annak érvényességéhez,
akkor úgy sejtem az érvénytelenül szavazók is megjelentek közé tartozóak.
ÁrPi 2008.03.03. 11:40:39
Csináljuk meg! :)
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.03. 11:57:27
Igen, elmenni el kell, és a szavazók száma számít az érvényességnél.
Figyeljetek, Dekonickx most szavazatot vásárol tőlem! Sör, meg blogpromóció! :D :D :D
Amúgy, Teotwawki, amit most mondasz, az szöget ütött a fejembe, hogy talán van az érvénytelen szavazatnak jobb helye is később...
dekoninckx (törölt) 2008.03.03. 13:56:17
Asszem tallian.miklos írta, hogy az érvénytelen szavazás a racionális szavazás a mai helyzetben. Egy inkább jobbra húzónak is lehet ez a véleménye, de ezzel egy irracionális világ továbbépítéséhez járul hozzá. :)
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.03. 14:26:17
De komolyan, nem lenne-e jobb világ, ha nem vallanánk azt, hogy a kisebbik rosszat kell választani?
irrelevant 2008.03.03. 15:46:22
Aztán meg sír a magyar, hogy nem volt társadalmi párbeszéd. Még jó, hogy nem, bameg, hogyha bevesszük a butító kampányt és még a fodrásznál is a kórházi napidíjról vinnyog mindenki.
Ez a kampány, ez a népszavazás mindkét félnek jó, akármit is mondjanak a lelkes fidesz-hívek. Jó az áljobb- és álbaloldalnak is, hiszen hiába megy lefelé az ország a lejtőn, hiába vagunk egyre nagyobb szarban, hiába erkölcsi hulla már régen mindkét pártvezér (gyakorlatilag már csak köpőcsészeként funkcionálnak), esély sincs arra, hogy feltámadjon a társadalomban az egész korrupt és rothadt politikai elit alkalmatlanságának, neadjisten leváltásának ötlete, mert egy népszavazással ismét be tudnak zárni minket a kis kalitkánkba, a saját inerciarendszerükbe, ahol lelkesedhetünk oligarcháink egyik vagy másik csoportjáért. De senki másért!
---
Lehet azt mondani, hogy most nem számít a demagóg ellenzéki kampány, nem számít, hogy lényegtelen kérdésekről van szó, a népszavazás szimbolikus és csak azért is igen-igen-igen. De ez esetben ne csodálkozzon a delikvens, ha 2030-ban is az aggastyán Orbán Viktor fogja interpellálni Gusztos Péter pénzügyminisztert, hogy miért vezeti be Albánia hamarabb az eurót mint mi. Persze, akinek a remény sosem hal meg, aki mindig tud bízni abban, hogy mostmár csak néhány hét/hónap/év és eltakarodik a rohadék Gyurcsány/Orbán/Kóka, az reménykedhet élete végéig, mint Winston Smith az agymosás után. Csak legyen ott a kisagyában, hogy hi-á-ba.
Aki nem-nem-nemmel szavaz, arra inkább nem is mondanék semmit, az olyanoknak úgyis mindegy.
TEOTWAWKI · http://mozgalmar.net 2008.03.03. 16:28:40
Sajnos hibás a link az Update 3-ban, pedig tök kíváncsi lettem volna az EMMA-kérdéseire + az OVB indokaira. ;))
De aztán itt megtaláltam őket:
mozgalmar.net/emma-hirek/emma-hirek.php
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.03. 16:49:04
dekoninckx (törölt) 2008.03.03. 17:15:31
Mégis, hogyan lehetne elérni azt, hogy színesedjen a politikai paletta? Ha ez ogy választások eredménytelenek és érvénytelenek? Netán Sólyom feloszlatja az országgyűlést meg a pártokat? :) Nem lenne rossz, de valszeg addig élne.
Annyi jó gondolat hangzik el az ilyesmi blogokon. Tavaly még azt hittem, hogy ebből hamar lesz valami való életben realizálódó projekt is, de nem... csak a szöveg. Tanulni lehet belőle, de gyakorlati haszna még nem sok van.
Szóval mi a teendő? Pusziljam meg otvospeter bekáját a lenyelés helyett? Oszt ha az nyílméregbéka? :)
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.03. 17:44:03
Ha fiatalabb lennék, kötelezettségek nélkül, vagy már megállapodott polgár, de pont a kettő között vagyok, ami a leghajtósabb időszak. :)
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.03. 17:45:25
dekoninckx (törölt) 2008.03.03. 17:57:13
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.03. 18:38:51
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.04. 00:41:33
irrelevant 2008.03.04. 10:12:11
dekoninckx: Igazad van, a pofázás csak pofázás marad, és hiába beszélek ritka okos dolgokat, ha a gyakorlati haszna nulla. Nem akarok mentegetőzni, én egyszerűen lusta vagyok ahhoz, hogy mozgalmat meg pártot szervezzek, valamint alapvetően pesszimista az ország megjavíthatósága szempontjából. Ez az igazság.
Valamint, ha belegondolok, hogy még pl. Puzsérék sem tudnak (akarnak egyáltalán?) összehozni egy mozgalmat, ami kiindulópontja lehetne valami politikai megújulásnak, pedig ők azért sokkal több embert tudnának megmozgatni mint én (hja, a semminél minden több).
Valamint Tomcat pl. arra jó volt, hogy annak idején a Zöld Párt történetének megírásával bemutatta: ha meg is van az elszántság, márpedig ott megvolt, ha meg is vannak az alkotmányos feltételek az induláshoz, az oligarchia szatellitszervezete, a OVB jogellenesen elkaszál mindenféle formálódó konkurenciát. Jól megvannak ők a maguk kis Fidesz-MSZP játszmájában, ahová mi is be vagyunk zárva.
Mindenesetre úgy gondolom, hogy ennek tudatában lenni már az első lépés megtételét jelenti.
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.04. 10:35:31
nekem is ez a bajom. És még valami - úgy tűnik, hogy ha az energiámat a saját életem alakítására fordítom, akkor sokkal sikeresebben változtathatom meg közvetlen környezetemet.
A közélet megváltoztatására való energiaráfordítás, informatikus kifejezéssel élve - a /dev/null-ba megy. :( És ez nagyon nehéz úgy, hogy összehasonlítom a környezetemben elért hatásokkal. Ha a környzetem alakításában kvázi maximalista vagyok, akkor a közéletiben is annak kell lennem. Kész téboly lenne. :(
De ha mindenki elfogadná, hogy a szövetség az ellenség ellenségével hasznos lehet az első lépéseknél, és mindenki megtalálna egy közös pontot, amiért mozdulni tud, akkor lehetne változás. Legalábbis olyan változás, ami elsöpri a mostani elitet. De, semmi nem garantálja, hogy utána bármi is jobb legyen, sőt, pont az "ellenségem ellensége a szövetségesem" elv miatt ebből rosszabb is kisülhet.
Passz.
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.04. 10:36:37
siker alatt az adott csoport által elért győzelmet értem.
lovi 2008.03.04. 10:55:46
sajnos ezek után már nem fogom többé olvasni a blogodat T. egyiketsem.
mivel ez a szavazás is sorsdöntő a jövőre nézve, perpill most ezzel a kormánnyal kapcsolatban, hiszen a politikus arcok érzékelni fogják, hogy azért a hazugságoknak van vonzata!
csak mélyebben gondolj bele és nem nehéz rájönni, hogy mennyire sorsdöntő lesz a jövőre nézve!
sztem tudod Te is..... és ezek után mégis megpróbálsz kibújni a választási esély elől? ha tetszik ha nem, nem csak egyedül vagy ebben az országban és a többiek, a honfitársaid sorsát is figyelembe kell vennie mindenkinek és Neked is!
ez a fajta hozzáállás, hogy : "engem nem érdekel az egész, v. hogy: elmegyek és majd jól megmutatom hogy érvénytelent szavazok", mindenképpen vmilyen szintű félelemre, v. esetleg gyengeségre, vagy urambocsá', rosszindulatra utal.
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.04. 11:06:25
Sorsdöntő akkor lenne, ha pl. ott lenne a kérdések között a következő: leállítsa-e a kormány az egészségpénztár magánosítását?
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.04. 11:10:29
Ebből bármi értelmeset kihozni? :( A hatalmon lévő elitet legalább összeköti a közös érdek.
irrelevant 2008.03.04. 11:11:39
"Mennyire sorsdöntő lesz a jövőre nézve!"
Mennyire? Kifejtenéd?
Nézzük meg, mit mond erről Török Gábor legutóbbi elemzésében (nem mondom, hogy nála van a bölcsek köve, de ez a rész reális)!
Hogyaszongya:
(egy esetleges népszavazási fidesz-győzelem után)... "A Fidesz azzal szembesülne, hogy miközben a radikálisok a kormány megbuktatását követelik – amire a pártnak nincs eszköze –, a kormányoldal a siker esélyével próbálja a napirendről eltüntetni a népszavazást. Ezt a Fidesz csak egy újabb akcióval, bejelentéssel vagy eseménnyel tudná meggátolni. Ezért ebben a forgatókönyvben a legnagyobb az esélye, hogy a Fidesz komoly utcai rendezvényt tart, amelyen újabb célt tűz ki támogatói elé."
Mindig ez van, nem vettétek még észre? Orbán kiáll a nép elé, és bejelenti, hogy ultimátum, népszavazás, kutyafüle lesz, és most már télleg elzavarják a kormányt. A fideszesek lelkesednek és időről időre elhiszik, hogy tényleg, ez a harc lesz a végső. Aztán kiderül, hogy nem, de Orbán újra megnyilvánul és lesz újabb cél. És a fideszesek újra lelkesednek.
Az orrotoknál fogva rángatnak titeket.
irrelevant 2008.03.04. 11:12:30
seymourglass 2008.03.05. 16:47:16
ani · http://www.poganyani.blogspot.com 2008.03.05. 22:21:31
Ez esetben a tandíjas és vizitdíjas kérdésre NEM.
A napidíjasban még nem képeztem ki magam.
Issue-based valaminek tekinteni, akkor is, ha ők nem tekintik annak? Nem kódolt üzenetnek stb?
Ha azt mondjátok, hogy ez sem rosszabb, mint a többi kínkeserves félmegoldás, akkor az oké :-)
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.05. 22:30:26
nem hülyeség az sem, természetesen. Megbeszéljük szerteszét a neten, pro és kontra, gyűjtjük az infókat, aztán úgyis mindenki maga dönt, a fülkében.
Nem hiszem egyébként, hogy bármilyen válasz önmagában jó, objektíve, ez itt a probléma. Mindennel rögzítesz, támogatsz valamit, ami rossz.
a. · http://www.poganyani.blogspot.com 2008.03.05. 22:40:40
Mármint hogy jóra és rosszra egyaránt felhasználható a bármi. Az én bármim, bármilyen megnyilvánulásom.
Azt hiszem, azért vonz ez a megoldás (hozzáállás), mert így már nem én támogatom a rosszat, hanem ő teszi hozzá. Ő használja fel másra. És az már az ő felelőssége.
Ahogy egy emberi kapcsolatban is elvileg az a legjobb, ha tudjuk látni és tartani a határokat. Ha ő mást lát bele, felhasználja a saját játszmáihoz, az már róla szól. Azt én úgynem tudom kontrollálni.
Mondjuk ugyanúgy legjobb döntés nem belemenni a másik játszmájába, ha látom, hogy csőbehúzási szándékkal tette fel... És ez ekkor a nem-elmenés vagy a látványos érvénytelen. (~ amíg nézed, műsoron marad - ez jó)
Hm.
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.05. 23:04:44
Szerinted, ez kire fog visszaütni?
index.hu/politika/belfold/dijak1262/
a. · http://www.poganyani.blogspot.com 2008.03.05. 23:39:06
Ezért nem értem, miért engedte át az Alkotmánybíróság (vagy OVB? már nem tudom). Mármint, hogy költségvetést érintő tételekről nem lehet népszavazást tartani.
Végül mintha azt mondták volna, hogy kiadási oldalt érintőkről nem lehet, bevételit érintőkről lehet... ami totál nonszensz persze.
Úgy lenne fair a kérdésfeltevés, hogy meg kelljen adni, honnan csoportosítsanak át.. Na mindegy, csak egyre mélyebben vezet a hülyeségbe ez az egész.
Egyébként tényleg az a legnagyobb bűnös/hibás, aki engedett erről népszavazni. Szakpolitikai ügyek technikai részleteiről. És ők nem begőzölt manipulált "droidok", hanem az uralkodásra termett felelős elit ( a konzisták szerint, nem?)
Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2008.03.06. 00:08:50
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.06. 09:11:31
a.
Hát gondolom csak tegye vissza azt, amit a napi/vizitdíj bevezetése előtt kivont az egészségügyből. Már ha érdekli őket a népfelség elve, meg ilyenek, ami nyilván nem.
Ettől függetlenül faramuci helyzet, hiszen most vagy költségvetési kérdés, vagy nem... de igazából arra lennék kiváncsi, hogy ebből ki jöhet ki rosszabbul?
Ennek szerintem semmiképp sincs pozitív üzenete a kormány részéről. Gondolod, hogy a népharag majd a Fidesz ellen fordul? Az emberek nem gondolkodnak ennyire bonyolultan sztem.
Gondoljatok bele: 2 év múlva választás...
Gilgames 2008.03.06. 10:04:34
Ennek ellenére a legcinikusabb zsaroló érv az egész felett, hogy majd miből lesz pótolva az ilyen szerencsétlen hozzájárulási formához hasonló valami, mint a vizitdíj. (sajnos ezt írja "egyiketsem" is)
Mára már amikor hazai bérből és fizetésből élők adóterhe a világon az egyik legmagasabb és amely adóbevételnek szinte teljes mértékben csak az uzsorakamatot szedő államkapitalista érdekek (nemzetközi bankárközösség és pénzvilág) zsebébe landol. Akkor az államhatalom lefekszik a korporációs tőke elé, e kettő pedig az államkapitalista fasizmus lényegét megvalósítja, akkor ti vajon megtudjátok fogalmazni népszavazási keretek között az igazi kérdéseket, amelyeket ritykónyanya bürokrata kezeiből kikerülne mint népszavazási kezdeményezés?!. Továbbá a legutóbbi választásokon átvert, A FOSZTÓK-ra szavazó csőcselék még érteni is fogja?!
Micsoda hazugság az is, hogy a privát egészségügyről szólna itt a kérdés! Szó sincs róla! Piaci értelemben, az orvos mint szolgáltató és a páciens aki fizet (fizetett eddig is!), e kettő között kellene eldönteni a kezelések árát és nem holmi harmadik idegen test közbeiktatásával, aki MOGYORÓZZA az orvosokat. Itt nem hogy a nép saját szabad piacát engednék meg, itt mégnagyobb intervencionizmus készül!
Akkor beszélhetnénk privát egészségügyről ha a mi gazdasági rendszerünkben élő és dolgozó orvosok, nővérek maguk dönthetnének a tevékenységük fejlődéséről és nem valami intervencionista MOGYORÓZÓ intézmény kartellt (korporációs biztosítókat) ékelünk közéjük
Ti álszent liberálisok, amikor a hálapénz nevében támadtátok az orvosokat, valójában éppen a hazai privát egészségügyet zavarnátok minél nagyobb függésbe mégpedig a nemzetállami függésből átkerülve a globalista-kozmopolita állami függésbe! Ha a politikus azért nem fizet adót mondván, hogy a jövedelmét az adóbevételből veszik el, hát akkor az egészségügyben dolgozók és oktatásban dolgozók méginkább nem kellene fizessenek semmilyen adót, hiszen ezen két legfontosabb emberújratermelési intézmények a legfontosabbak. Tehát mi másért adóznánk ha nem ezen két intézmény fenntartásáért?!
Amit az egészségügyben és oktatásban dolgozók adóznak az ugyanis nem kerül vissza ezen területek finanszírozására, hanem mint említettem megy a hatalom tényleges bitorlóinak hatalmas zsebeibe. Ellenben ha nekik nem kellene adózni, akkor azzal is kevesebbe kerülne a népnek e két intézményrendszer. Úgyhogy a hálapénz elleni ádáz küzdelmetek csöpögős álszentség csak. Épp a ti intervencionizmusotoktól kellene függetlenné tenni e két területet, hogy végre békén hagyjátok a privát szféránkat!
Ti liberálisok ugye szeretnétek ha e nép annyira útálná a magán tulajdont, hogy még a saját magántuljadonáról is lemondjon?! Amíg a jelen uralkodó fedezet nélküli kifosztó pénzrendszert nem támadjátok legalább úgy mint Ron Paul-ék amerikában, addig ne nevezzétek magatokat a szabadság jelzővel semmilyen összefüggésben sem, mert azzal is csak a szabadság értékét lejáratjátok mint ahogyan éppen Ti vagytok azok akik a kommunista sarokba zavarjátok a népet!
Nem tartom végcélnak a fideszt, bujkál benne elég sok mainstream globalokrata uralompárti is. Tisztában vagyok, hogy saját sikerüknek is fogják elkönyvelni a szavazás sikerességét. Továbbá a népszavazást a pappíra vetett kérdések tartalma szerint sem tartom túlságosan kielégítőnek. De tudom, hogy hozzám hasonlóan sokan leszek olyanok akik az igenek többségét azért választják mégis, mert mint egy kezdeti lépéseként értékelik a szabad privát szféránk megvédése érdekében folytatott küzdelemben. Tehát IGEN-el szavazok, mert csak így van továbblépés a Fosztókkal szembeni küzdelemben.
Ti pedig akik itt egyhelyben toporzékolva, ennyire nem vagyok képesek kiszabadulni a kétpárti relativizmus átkából, akkor maradjatok a sarokbaszorított döntésképtelen NEM-ek dicsőségét növelők táborában. Vagy legalább akkor fogalmazzátok meg az igazi népszavazási kérdést, segítségképpen itt van a komplex probléma igen alapos és leegyszerűsített változata, ráadásul magyar változatban:
www.korszellem.net/mad_hq.html
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.06. 10:10:37
ki az a "Ti, liberálisok"? :o
irrelevant 2008.03.06. 10:14:29
egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.03.06. 10:20:26

kommentek